Hemma igen..

Ja då var man hemma i regniga Sverige igen, men det känns helt okej..Har saknat min lilla Ozzy nåt otroligt o så resten av familjen med då=) Men vi har haft en underbar resa med total avkoppling med sol och bad..Dock riktigt varmt mitt på dagen så man fick ligga i skuggan annars orkade man ju inte gå tillbaka till hotellet..Men man vande sig mer o mer men sen skulle vi ju hem då vi klarade av hettan som bäst.Resan var ju som sagt till för att vi skulle vila upp oss och samla krafter och det tycker jag absolut att vi har gjort..Vi var inne i Houmt souk(den största staden på Djerba) och handlade lite men det var jobbigt med alla försäljare som drog i oss så vi köpte lite souvenirer sen åkte vi hem.Sista dagen red vi på en kamel och det var riktigt häftigt..skumpigt men coolt..har fortfarande ont i bäckenbenen efter den turen hehe..Vi red längs vattnet o lite i ökenområdet..Så det är ett minne för livet..


Sådär, nu finns det lite bilder med..Nu ska jag återgå till att ta hand om mej själv för jag har åkt på en ordentlig förkylning men som tur är så har jag ju älsklingen som gjorde varm choklad med vispgrädde till mig..Tack älskling du är underbar och tack för att jag fick dela denna resan med dej..Jag älskar dig, nu och för alltid..

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Vilka härliga bilder...vill också =)

2008-09-04 @ 13:05:52
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0