Sista jobbdagen innan semester

Ikväll jobbar vi våran sista dag innan semestern, skönt..Men vi har ju ändå vart lediga så mkt nu när man har jobbat helg så blir nog ingen jätteskillnad.Men de flesta andra är ju lediga på helgerna så man har ju inte träffat så många på sista tiden.Kan ju iofs ha att göra med att nästan hela vår bekanskapskrets har antingen flyttat från Nybro el är utomlands( jochen,Lelle,Jesper o Krille är i USA 3 månader).Inte många som stannar i Nybro, tråkigt..Vem vet, vi kanske med måste flytta pga jobbrist.Både jag och Micke trivs i Nybro men man måste ju ha jobb, helst ett som man trivs med också.Inte lätt att hitta ett sånt jobb här..Vi har ju familj och så här somman inte vill flytta ifrån men jag börjar mer och mer känna att flytt inte är en omöjlighet, särskilt om det inte är så långt.De flesta följer ju bara ett mönster i den här stan som jag inte är så intresserad av att följa just nu.jag respekterar givetvis att man vill göra så men det passar inte riktigt mig känns det som.

Igår kom vi hem ifrån stugan, ska lägga ut bilder och fimklipp när jag kommit på hur videokamerman fungerar.Vi köpte ju en flytväst till Ozzy som han skulle ha när han åkte båt för han virvlar ju omkring som en tok överallt och han skulle ramla i om jag inte höll i honom hela tiden, men dt blev lättare nu när han har ett handtag på ryggen.Perfekt=) han upptäckte ju att dt var himla skoj att simma med den på med för dt gick ju mkt lättare när han flöt.Så jag o Ozzy var i och badade o simmade o så lyfte jag upp honom o hans ben fortsatte simma ovanför vattnet med heheh så himla fult.Så jag ska försöka få upp den filmen här sen så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0