Stuga på Öland

Idag åker Micke jag o Ozzy till stugan på Öland som vi har hyrt denna veckan.Vi kommer hem igen nästa lördag.Ska bli så skönt att komma iväg, bara hoppas att vi får någon dag med sol iaf.Ser inte jättelovande ut när man kollar ut genom fönstret men det kan ändra sig.ska ta med mig böcker o tidningar så jag kan ligga o läsa i en stol i trädgården.Dom kanske tom har hängmatta,hoppas hoppas..Vi har bjudit över lite folk med så vi ska väl ha lite grillkväll o så.Nu ska jag gå o packa, skulle bara säga att vi åker iväg en vecka ifall ni undrar varför jag aldrig uppdaterar.Fast i o för sig är jag lite dålig på dt ändå:( ha dt gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Tack så jätte mycket =) Han är helt underbar, helt obeskrivligt!Man kan knappt fatta att det är sant Lyckliga Jätte kul att du läser och följer min blogg många kramar

2008-07-20 @ 17:23:32
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0