Tillbaka från semestern.

Var ju några dagar sen vi kom hem men det har varit full rulle efteråt så jag har inte hunnit sätta mig ner i lugn o ro innan.Vi hade det hur bra som helst på Öland och man är nästan lite smådeppig över att vara hemma.Vi hade tur med vädret, sol varje dag men bara några ynka regnskurar då o då, så man får inte klaga.Det har verkligen varit total avkoppling.Dom hade både hammock( ingen aning om hur dt stavas) och en typ korgstol som hängde under ett träd så där blev det mycket tid=) Läste ut två böcker när vi var iväg och då hade vi ändå folk hos oss alla dagar utom en, så det var inte illa..Grillade i stort sett varje dag och umgicks med folk, hann även med några shoppingrundor på köpstaden där mest skor inhandlades hehe.Badat har iaf Micke o Ozzy gjort medan jag var lite fegare och tyckte det var en aning kallt. Vi var iväg hos Mex o Lina i deras hus med och solade o badade iaf upp till knäna ute i halltorp med hundarna.Lina har en New foundland som var 9 månader,.Amir o Emmelie var hos oss en dag med och hade Emmelies systers 10 v gamla grand danois med sig, Ozzy o hon lekte hela daen o hade kul ihop så det var sött att se på.Nu måste jag hoppa in i duschen för jag ska ner på stan med en kompis snart så jag får lägga upp bilder på semestern senare ikväll.Har ju lite annat att skriva om med.Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0