Dagen efter.

Idag sov vi till 11.30 och den som gick upp sist var faktiskt Ozzy.Han var helt slut..Vi kom hem runt halv två i natt och han var vaken hela dagen och hela kvällen igår.Det var jättetrevligt iaf, god mat och gott sällskap,aldrig fel.Vi spelade fotboll och kastade frisbee först på dagen, Ozzy sprang som en tok efter bollen, ska lägga upp lite bilder på det senare för Jenny var den som tog mest kort så jag tänkte be henne skicka dom hehe..Vi åt sill oc potatis, glass och jordgubbar och sen grillade vi senare på kvällen,känns som om jag har gått upp 10 kg=) Vi spelade kubb med såklart( obligatoriskt på midsommar), jag och Jenny var på lag och grabbarna var på lag, dt blev 2-1 till dem till slut men dt kubbspelet var dt nåt fel på , pinnarna man kastade med vägde typ ingenting så man kunde träffa en kubb flera gånger utan att de trillade, värdelöst..Nähä nu ska jag gå o lägga mej och läsa en skvallertidning,behöver egentligen va upp länge eftersom vi ska jobba 10 timmar natt imorgon men jag sover säkert länge imorgon iaf.O så är dt ju som sagt bara en natt så dt får gå.Sen får vi hoppas på fint väder i veckan eftersom vi ska ställa upp husvagnen.

Ozzy satt såklart på egen stol under middagen=)
O så fick han mat med gaffel med,säg inget till nån hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0