Midsommarafton

Idag hade vi ställt klockan på 8.30 för vi ska träffa Patrik o Jenny kl 10.00.Det är Micke och Patrik som har kommit på den briljanta iden att spela fotboll nu på morgonen,jippi..För det första så har jag ju som sagt sån hemsk träningsvärk så jag kan knappt gå, ännu mindre springa..Sen så är jag en av dem som aldrig ens testade att spela fotboll som liten för jag åkte konståkning, vilket resulterade i att jag idag försörjer mig på det,not hahha..Jag slutade åka typ när jag var 10 år och sen åkte jag inte skridskor förrän i 8 an och då ramlade jag omkull på knäna och blev sittandes där..Trodde sånt där satt i om man en gång lärt sig, dt gjorde det inte hmm..Vilka utsvängningar jag gör när jag skriver,helt osammanhängande som om jag hade en personlighetsstörning haha..Men aja i vilket fall som så ska vi spela fotboll idag och sen efter blir dt midsommarfirande.Funderade lite på om jag skulle gjort en liten leverpastejtårta el nåt till Ozzy för att dt är midsommar men han älskar ju glass så han ska få en EGEN skål med jordgubbar och glass.Då blir han nog glad, el gladare om dt är möjligt för den lilla pajasen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0