Träningsvärk..

Idag när jag vaknade så trodde jag att jag var av på mitten, sån jäkla träningsvärk hade jag..!Jag tränade ju inte på hela förra veckan sen körde jag ett ordentligt benpass igår.Resultatet är alltså detta,sweet jesus..Jag går som om jag har crappat ut en lastbil rent ut sagt..Aldrig mer så långa träningspauser, el iaf inte köra ett benpass direkt efter en lång vila.Micke var ju inte sen med att retas heller utan tog ett stadigt grepp om mitt lår och nöp till i morse så jag skrek så hunden höll på att kissa ner sig.Stackare..Nu sitter jag här och väntar på att Micke ska duscha klart så vi kan dra ut och handla midsommarmat.Jag funderar på att göra en jordgubbstårta med men jag är värdelös på att dekorera så förmodligen kommer den inte se så ätbar ut så istället borde vi kanske bara köpa jordgubbar och glass?Äh vi får se..Trevlig midsommar på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0