1 mil

Igår var Micke,Patrik,Daniel o Peter iväg på hockey så Patriks tjej Jenny o jag umgicks med vår svärmor Agneta.Vi tyckte att vi var värda en tjejkväll utan killarna hehe..Så dagen började kl 11 då vi begav oss till Svartbäcksmåla för att gå milsslingan.Så nu kan jag stolt säga att jag har gått 1mil.!Hundarna var såklart också med och de var knappt trötta efteråt haha.Vilka stjärnor..När vi kom hem till Agneta så hade hon två dukar som vi skulle trycka höstlöv på, det var jätteskoj, har alltid tänkt på att jag ska hålla på att pyssla men jag har aldrig tid så det här var perfekt.Det resulterade i varsin jättefin höstduk=) Vi var riktigt duktiga om jag får säga det själv..Agneta grejade med middagen som blev lax och det var kanongott.Den övriga tiden ägnade vi åt att kolla på band från när Micke o Patrik var små, så himla söta dom va hehe..Dagen var väldigt lyckad o alla tre tyckte att vi snart måste göra om det.Idag har jag mest legat på soffan med huvudvärk efter allt vin som slank ner emellan men det var det värt.Tack Agneta o Jenny för en underbar dag.!
Ska lägga upp bilder sen, det är ett tillfälligt fel just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0