Måndag igen.

Uff helgerna går alldeles för snabbt, jag hinner ju inte göra någonting plus att mitt älskade höst o vinterproblem märks väldigt tydligt nu..Nämligen att jag är så trött så jag kan inte vara vaken längre än max 21.30 sen är det natt natt..Igår var vi ju på Bror Perssons i Alvesta men jag vet inte, hittade några soffor som vi  gillade men vi ska kolla i Kalmar med så får vi se..Idag har jag promenerat vid Linneasjön med Ozzy sen har jag vart o tränat o då fick jag ju gå fram o tbx till gymet för att cykeln e borta..Sista veckan på bräntorp nu då, känns sådär..Är glad att jag har nåt annat att gå till men ändå så känns det inte jättekul att lämna stället man har jobbat på i 2,5 år o haft så många bra jobbarkompisar o trivts bra.Får hoppas att jag trivs lika bra på nästa ställe.Pappas lägenhet kanske blir upptagen tidigare så då flyttar vi kanske ännu tidigare än 1/1, skulle vara rätt skönt att få den nya lägenheten innan jul så man kan flytta över lite saker iaf.Så slipper man stressa i juldagarna..Nu måste jag gå o laga lite mat, idag blir det kycklingfile, wokgrönsaker o nudlar.Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0