Lata jag

Jag vet att jag är hopplös på att uppdatera här men jag har inte så mkt att skriva om just nu.Det är idetorka haha..i helgen har vi vart på kräftskiva hos Mex i hans stuga i Revsudden.Jag körde så det fick bli Micke som skålade i snaps ihop med kräftätandet..Ozzy har ju varit lite krasslig i magen men nu är han ganska okej efter en vecka på ris och kycklingdiet.Han hade många att busa med på festen plus att han snodde 11 månader gamla Rasmus leksaker och stimmade runt med så igår var han helt slut..Micke var iväg och kollade på Formel 1 och jag var en stund hos pappa och sen bakade jag vaniljbullar, efter det så hade vi myskväll och kollade på sagan om de två tornen..Nästa helg blir det fullt upp med bröllop och grillest med jobbet så det var skönt att vila upp sig igår..Förresten så testade jag o Ozzy på rallylydnad nere på klubben för ett par helger sedan, bilder finns på www.Nybrobrukshundklubb.se
Det kan jag rekommendera för att få en rolig stund ihop med din hund och speciellt om man kanske är lite intresserad av lydnad men inte på största allvar. Gå gärna in på http://www.rally-lydnad.se och läs lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0