Tbx på jobbet..

Sitter här på jobbet nu igen o jag är sjukt trött..Man har verkligen kommit ifrån allt det här med rutiner.Men det känns som att det är ingen direkt mening med att engagera sig till 110% nu när det är två månader kvar till nedläggning..Man gör det man ska men man stressar inte längre som man gjorde innan..Nu efter semestern börjar den dystra stämningen smyga sig fram bland de anställda.Men på nåt sätt ska det nog ordna sig för oss allihopa, man får hålla tummarna för det bästa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, vi hade det jättebra. Är så att man längtar tillbaka. Vi hade det också väldigt varmt. Nästan lite för varmt ibland, då det knappt gick att vara i solen. Skönt att ni också hade det bra! Allt är bra här. Håller på att plugga för fullt. Brukar se er ibland när ni är ute och går med hunden. Han är väl för söt ;) Hur är allt med dig då?

2008-09-03 @ 12:37:05
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jag vet hur det känns... Pensionärerna brukar stå uppradade efter varandra för att få prata med henne. Kan ju bara tänka mig hur det måste se ut från hennes synvinkel ;) Men kul att man kan dra uppmärksamhet till sig ;) Jag började studera i våras. Läser till vård och omsorgassisten nere på komvux. Läser till en del kurser med psykiatri eftersom det är det jag är intresserad av. Läser på disstans så jag behöver ju nästan aldrig gå till skolan vilket är skönt. Nej det är aldrig kul att behöva bli arbetslös. Finns ju inga jobb längre. Hoppas att det löser sig för dig. Kramar

2008-09-04 @ 10:18:25
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0