Älsklingen hemma idag.

Micke har tagit ledigt idag ,ska bli skönt att ha honom hemma.Det är ju vår "veckofika" med gänget från Bräntorp o idag får Micke följa med hehe..Vi funderar på en sväng in till Kalmar med o köpa en mörkläggningsgardin och ev en ny persienn till sovrummet.Är sjukt ljust där inne redan kl 4-5 om morgnarna.Jennie o jag ska iväg o promenera om en stund, har träningsvärk sen gymet igår men det brukar bli så när man ökar vikterna.Skönt att se resultat iaf att man blir starkare=) Bara magen som skulle behöva bli lite mer tight.
Igår lagade jag gulaschgryta, det blev riktigt bra..Var hur länge sen som helst som jag åt det.Micke tyckte med att det var gott men det är klart, bara det är kött i så är han nöjd.Skulle inte vilja ha med honom på en öde ö för han hade inte tvekat att äta upp mig om han blev tvungen, tror inte ens att han hade väntat tills jag självdog ehehe.Nähäpp nog om det här, ska dricka upp mitt kaffe och sen byta om till träningskläder.

Kommentarer
Postat av: Adam Jeansson

fan va tråkit med krilles firma =( får hälsa honom..

2009-04-23 @ 15:40:19
URL: http://ryxile.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja vad är grejen egentligen med killar och kött :P

2009-04-30 @ 18:59:22
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0