Tappat rösten.

Tänkte att jag kan börja med att skriva att jag har tappat rösten ifall någon ringer mig idag så vet ni att det är jag som väser som en liten snuskgubbe men det är okej.Jag var ju i Alvesta igår och jag hade Jenny med som sällskap så det blev mycket prat och så hade jag sån hosta så det har satt sig lite på stämbanden men det går väl över.Blev en bra kväll iaf och jag fick svar på den del frågor.Får hålla tummarna för att jag kommer in bara..
Strålande sol och varmt ute idag med, helt underbart.Ska ta min lille Ozzy nu o gå ut en runda i skogen.Sen blir det tjejkväll ikväll men det blir nog inte så länge med tanke på hur frustrerad jag kommer vara av att inte kunna prata så mycket hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0