2 dagar kvar

Sen flyttar vi=) Ska bli så skönt när det är klart allting, så tråkigt med denna röra..Ozzy var hos veterinären idag, kollade hans ögon och hans tand.Att han var irriterad i ögonen var för att han har inåtgående franskanter på de nedre ögonlocken så vi ska fundera på om det ska åtgärdas med ett litet ingrepp.Veterinären sa att det var vanligt hos de trubbnosade raserna men det är inget som jag har hört så mycket om.Har läst det någonstans men aldrig hört att någon har behövt göra ingrepp.Ska kolla upp det lite innan jag bestämmer mig.Hon tyckte inte att det var någon större fara än men om det blev värre så tyckte hon att vi skulle göra nåt åt det..Annars så fick Ozzy jättemkt beröm för hans utseende.Fint ansikte,bra fysik och jättebra andning för att vara mops.Så ska en mops vara! sa veterinären.Så det var ju roligt att höra=) Synd att de inte går efter det på utställningar, de gör ju att man kanske parar de hundar som kanske inte alltid har den bästa hälsan men de ser bäst ut enligt standarden..Jättesynd..För det viktigaste är ju att hunden mår bra.Nähäpp nu ska jag gå o ta tvätten sen ska jag ner till klubben för idag börjar agilitykursen.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Hellooo!!! Lille Ozzy...han är fin han:)Det kommer att bli kanon med den nya lägenheten. Skönt med trädgård. Hur gick det på kursen idag? Han tyckte väl att det var roligt att få börja träna igen lillkott;)Nu ska vi lägga oss o mysa lite. Krille har köpt hem en massa goda ostar och kex idag,tänt en brasa i sovrummet. Han är för goo:)Jag blir så bortskämd. Han är en sann romantiker min man!!! Jag tror minsann att en liten ängel har skickat honom till mig:) Vi syns imorgon min älskade lilla syster!!! Hälsa Micke mus och Ozzy.

2009-08-20 @ 20:36:43
Postat av: Anonym

Ja jag tror det blir kanon när vi väl är på plats men nu är det så rörigt så jag blir knäpp..Ja visst är han gullig Krille men undrar om det inte är en tjej fast i en mans lite rulltiga kropp?=) Män ska vara som Micke, jag har inte sett röken av vare sig blommor,choklad, eller kex på 3 år hahah.

2009-08-20 @ 21:28:14
Postat av: Syster Yster...

Hi hi ja så kanske det är;) Inte kex choklad eller blommor på 3 år??? Ja kommer du ihåg vad Micke mus sa till Krille när vi gifte oss?:) Hur faaan ska jag kunna slå detta, du har lagt ribban lite högt...hi hi så söt han är lille Micke. Hur eller hur så var det tur att Krille började sommarjobba på Munksjö så att jag kunde träffa honom:)för snart 8 år sedan. Tiden går så snabbt när man har roligt;)Det känns som om vi precis har träffats. Vi syns senare idag gumman, nu ska jag tvätta lite och se till att mina monstervalpar får lite mat:)))) Skulle väga dom igår, är lite svårt nu, dom ligger inte still längre. Oh dom är sååå söta och sötare blir dom:)Puss puss.

2009-08-21 @ 08:54:19
Postat av: Emma

Mysko att det står att jag är anonym men det är iaf jag Emma som skriver hehe..Det är kanske det Micke tycker att vad han än gör så blir det aldrig bättre än Krille så han skiter helt i det haha..Jag packar o packar här hemma och det är så tråkigt!Men vi ses sen, kommer bort i eftermiddag med våra saker..Puss

2009-08-21 @ 09:41:48
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Syster Yster...

Jag kommer nog aldrig glömma den dagen då jag träffade Micke första gången, Krille hade ju träffat honom innan. Men det var ju på Gnistan här i Madesjö...ni hade slutat jobbet, jag var såå himla glad att du hade träffat honom så han fick en kram av mig:) Han är fin Micke!!! Vi är lyckligt lottade att få ha honom i familjen. Krille o Micke kommer att ha sååå roligt när dom åker iväg för att köra monster bilarna, eller som Micke skrev till Krille: Vi kommer att fnittra som små flickor. Hi hi Och duktig på att göra god mat... liten grill mästare;)är han ju. Puss puss Love you both:)

2009-08-21 @ 11:06:16
Postat av: Anonym

Ja han är underbar, skojar bara när jag säger hurdan han är.Eller han är ju sån, den delen är sann hehe men jag tycker om honom ändå=) Ses ikväll!Puss love you to

2009-08-21 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0