Älsklingen hemma.

Nu har Micke semester så vi hjälps åt här hemma med hundarna, känns skönt.Är ju alltid lite ovant att ha hand om 6(!) hundar trots att vi träffar dem ofta annars med.Ska bli skönt att kunna ta en dusch o faktiskt hinna bli ren haha.Det är som att ha småbarn, dregel överallt, och igår kräktes ju Ozzy på mitt täcke som jag hade på mig, idag spillde jag kaffe(det var iofs bara mitt fel) på hela mitt ben, o nu såg jag att jag hade en stor oidentifierad blöt fläck på andra benet.Har Sessan i knät så jag funderade på om hon hade spytt men det borde man ju ha märkt,eller?A just det, o så borde det var foder i det..Njee det är nåt annat då..Aja ni hör ju att jag behöver lite tid för mig själv.IHäromdagen så hade jag även gått omkring med svarta ringar runt ögonen för att jag hade glömt att jag hade smink på mig o sedan gnuggat ganska rejält utan att tänka på det, såg det inte förrän jag kom hem heller.Pinsamt..
Ringde läkaren idag o de skulle ringa upp men när de ringde ville jag inte svara för jag kände mig löjlig som gnäller över lite magont.Men efter tredje gången fick jag för mig att de kanske tror att jag har tuppat av o skickar en ambulans eller nåt o det vore ju jobbigt att förklara läget då..Så jag svarade o förklarade mitt problem men sa att jag ändå ville avvakta ett par dagar.Hon tyckte det lät som magkatarr och sa att jag absolut skulle höra av mig om det blev värre eller smärtan flyttade sig för det är viktigt att kolla upp magen.Tills dess kunde jag prova nåt receptfritt på apoteket.

Kommentarer
Postat av: mia

hallåjs..:)

vad massor med vovvar ni har extra nu.. vad är det för några??

jag fattar det är rörigt då..:) jag är just nu ganska trött på alla hundarna ska jag säga dig..



men du.. köp novalocol receptfritt på apoteket..

det går över när du väl börjat skolan.. strunt i läkarbesök .. avakta..

å ta en lättöl te middan det lugnar magnerverna..

ja du är nog inte ensam om at vara nervig inför skolstart det är måånga ska du veta..

ja jösses jag pluggade för några år sedan å första dagen hadde jag med mig tandbortsen å tog upp den haha .. å satt å borsta i korridoren där man hänger kläderna.. haha helmuppigt!!

men alla var så fokuserade på sig själva så ingen märkte nått.:)

förbered dig så gott du kan.. (skolväska, kolligieblock.pennor.pennskrin.mobil)

ja då har du fixat det mesta ju:)

skönt micke är hemma så ni kan mysa..:)å hjälpas åt..

tack snälla du för omtanken om att vilja hjälpa till..

men. ja visst:) det är tusen grejer som man behövde ha fixat .

men.. du vet själv. att det inte går eller funkar...

kKKraaaamm

2009-08-26 @ 18:14:55
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0