Dags för måndaaaagsmyyyyys

Micke är ledig imorgon så ikväll har vi myskväll med god mat och vin..Toast skagen till förätt och en hederlig ryggbiff med ugnsgrönsaker till huvudrätt=) Serveras ofta när det är myspys på gång här hemma.Jag hade tänkt mig en lax som vi fick av svärmor Agneta, hon kom med den idag, hon hade köpt den på ett rökeri.Den ser så himla god ut men den får intas en annan kväll denna vecka istället eftersom älsklingen var så sugen på kött.Ozzy fick en present han med men den tar vi också en annan dag.Istället fick han välja en godis ur sin burk där extra gott snacks finns=) Han är så söt när han kör ner hela sitt ansikte i burken o bökar runt tills han hittar nåt han är extra sugen på just då.För han äter ju allt hehe..Jag har varit hos Jennie en stund idag med, skulle måla men det hann bara bli ett fönster var för sen började det åska hej vilt så det var bäst att låta bli att måla ifall det skulle börja regna.Konstigt nog regnade det bara i halva stan sen.Men men..Sessans bebisar är planerade till idag och hennes temp är under 37 nu så inatt kan det nog vara dags.Det är så spännande.Jag tror att det är 4 valpar i hennes mage medan Jennie bara tror på 2 som ultraljudet sa.Men ne, det måste vara fler så stor som hon är.Återstår att se.Nähäpp nu ska jag gå o hålla älsklingen sällskap, han håller på att förbereda köttet.Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0