Läkarbesök.

Idag var jag hos läkaren och han sa att jag troligen har magkatarr så jag fick medicin utskriven som jag ska äta en vecka plus att jag inte ska dricka kaffe, äta stark mat, dricka alkohol mm.. Blir det inte bättre efter en vecka skulle jag höra av mig igen.Hade en annan läkare idag än jag har annars eftersom det var akuttid.En finsk(tror jag för namnet lät finskt), han var bra iaf, lyssnade och förklarade länge till skillnad från min vanliga läkare som verkar ha tusen andra saker i huvudet när jag är där.Man kommer dit o åker rullband tycker jag, in dit, snabbkoll, ut igen.Hej.
Ikväll kommer Jenny,Carro o ev Anna hit o håller mig sällskap.Har talat om att ingen får tjuvkika på valparna eller träffa Sessan.Carolina ville att vi skulle slinga hennes hår, så vi börjar väl med det sen får vi se om vi lagar mat eller hämtar.Känner mig jäkligt trött o har lite huvudvärk men det går nog över snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0