Ridträning.

Japp, det har jag varit o kollat på ikväll..Det var min systers kompis barn som red.jag har aldrig varit någon hästtjej men visst ser det mysigt ut, njae kanske inte att hoppa över hinder men när jag ser någon som kommer ridandes sakta på promenadstigarna i skogen så blir jag lite avis..Jag sminkade Carolina och fixade hennes frisyr idag innan hon skulle iväg på jobbfest(igen!) Man kan tro att de inte gör annat haha,,.Passade på att testa lite annat smink på mig själv med, blev lite extremt för en tisdagseftermiddag så jag bad Ted att köra mig till syrran så jag kunde gå med hunden i skogen istället för jag ville inte ta bort sminket för jag skulle ta kort sen när man kamera var laddad.Men så hamnade jag till slut på en ridträning bland massa folk i en grön/blå/guld sminkning haha.. Aja man får väl bjuda på lite glamour ibland.Dock tyckte jag att det var ganska fint men kanske mer passande en fest en lördag eller så=) Ska lägga upp en bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0