Ryggont.

Vaknade inatt och hade svinont i ryggen,bara på ena sidan mest runt skuldran.Var ju tvungen att gå upp för att ta tabletter, men det är inte så himla lätt när man har ont..Micke vaknade med av mitt ojjande så han fick gå o hämta min vetekudde o värma, sen masserade han lite.Gullunge!Nu känns det lite bättre efter att ha varit ute och promenerat med hunden men det är långt ifrån bra.så typiskt nu när jag måste börja packa och städa lägenheten.Hoppas det går över fort..Snart ska jag bort och hjälpa Jennie&Krille med valparna, den ena har fortfarande svårt att äta själv eftersom han är så liten och så är han ju säkert lite orkeslös av just den anledningen..Men det ska nog gå vägen får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Hej söta!! Tack för hjälpen igår när jag var hos tandläkaren:)och för maten...Kanon gott!!! Lilleman har kommit igång ordentligt:) Nu har han fått tag på den största tutten som finns på Sessans mage...och den släpper han inte i första taget hi hi. Nu ska jag ut med Nellie och Pumba i skogen en runda, Nellie ligger utanför sovrummet och är sååå nyfiken på vad som händer där inne, hon vill knappt gå ut;)Sen blir det till att mata dom små liven igen, åh det är så mysigt att bara ligga och titta på dom. Krille ligger där inne och han vill inte heller gå ut eller lämna dom:)Ha en toppen dag och love you to death!!!!

2009-08-13 @ 08:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0