Tisdag kväll.

Ska gå o lägga mig nu..Micke o jag har haft myskväll med räkor o vitt vin för att "fira" att han ska ha minisemester nu i en vecka..Vi sover på varsitt håll nu när vi har hand om valparna, jag sover med de små&Sessan, och Micke sover med Ozzy.Bortskämd är han vår lille pojk,jag vet.. Iaf så löd avslutet på kvällen såhär: jag skulle lägga ner mobilen i Mickes ficka o känner att han har en snusdosa i fickan(han slutade snusa för 2 år sen,men har fuskat lite i sommar under sin semester men dock aldrig haft egen dosa).
Jag lite småsur säger till honom: du tänker väl inte skaffa en ny utgift nu när jag ska plugga?
 Han svarar: Ne, jag ska sluta direkt nu när denna semesterveckan är slut.
Jag igen: Aja visst, om du ska börja snusa igen så kommer jag köpa tamponger för flera tusen!
Han säger lugnt: Det gör du säkert redan.

???
Vad rädd han måste ha blivit. Fast han svarade ju rätt konstigt det sista han sa med.


Kommentarer
Postat av: Adam

Haha, du kan säkert tvinga honom att sluta;)

2009-08-25 @ 23:39:30
Postat av: Ari

LOL! Klart mannen ska ha en lajv ;)... ingen som missunnar honom hähä

2009-08-27 @ 10:07:19
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0