Snabbis.

Har inte haft någon lust att skriva och sen när lusten fallit på har man haft för mycket att skriva så då har jag inte orkat men här kommer en liten repris på det vi har fyllt dagarna med den senaste tiden.,Dagarna har flytit på som vanligt med plugg, och ett ihoptryck av allt under de lediga dagarna haha..Vi började med att gå på travet o kolla på V75 med Patrik&Jenny,vi hade tyvärr ingen vidare tur men trevligt hade vi.Efter det sov vi, det har vi gjort många gånger efter det men iaf.Sen har vi haft julkortsfotografering,tjejfest hos Carolina där en lek med galge gjorde oss tokiga men det var en trevlig kväll,Nibbles har varit här på besök då Jennie&Krille var på julbord,den 5 december firade vi Ozzys 2årsdag och senare på kvällen var det julbord på Villa Fröjdekulla med familjen.Micke och jag bakade lussekatter som vi endast har typ 3 kvar av men gott är det=) De senaste dagarna har en massa snö fallit och vi har försökt vara ute så mycket det går men idag är det -15 grader så det har vart lite snålt just idag..I lördags firade vi lilla julafton med Jennie&Krille och pappa eftersom Jennie o Krille åkte till fjällen igår och är borta över julen.

Tre dagar kvar till jul och jag är hemma från skolan..Idag har jag,Micke o Ari varit i Kalmar en stund o shoppat julklapp och ett par korgar till hemmet..Micke är iväg o tränar och jag har tricksat lite med Ozzy, försöker lära honom att stänga lådor i köket.Han fattar snabbt den där mopsen, var lite rädd att han skulle klämma sig men det gick fint.Han är lite rastlös nu när det är så kallt ute, han vill inte gå så långa promenader och inte jag heller egentligen men han blir uttråkad då istället.Kom gärna med tips på vad man aktivera sin hund med under vintern,det tas tacksamt emot=)


Kommentarer
Postat av: Agneta

HEJSAN !!!!

Ikväll skriver jag mera tips , men här kommer två:

Lär Ozzy hämta öl till husse.

Ozzy ska sitta/ ligga kvar oavsett vad du gör - får INTE gå därifrån förrän du ger " släppkommando".

Ha nu en bra dag - hörs ikväll

2009-12-22 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0