Fredag

Äntligen..Fast att jag måste plugga en hel del i helgen så är det alltid nåt speciellt med fredagar..Igår var jag nere på klubben en sväng och sprang agility med Ozzy.Vädret var helt underbart, någon enstaka minusgrad och strålande sol.Imorgon ska vi med familjen på julbord,ska bli trevligt.Gjorde samma sak förra året, men i år är vi två till, Jennys bror och mormor.Himla trevligt=) Nu ska jag ta och dricka lite kaffe innan det är dags att gå ut med Ozzy.Han är så gnällig nu, bara tänker på mat..Har fått fylla hans skål med rivna morötter, tomater o annat för att han ska få mer mättnadskänsla men han gnäller ändå.Han blir nog glad för sina paket imorgon iaf, då blir han två år.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster..

Hello sis!!! Tack för shoppingturen idag:) Åhh jag är så nöjd med mina klänningar, nu ska jag bara välja vilken jag ska ha imorgon på julbordet hihi. Kolla om ni ska åka med oss eller hur ni ska göra... Vi åker ut till Flerohopp ikväll, kanske har dålig täckning, annars kan vi höras imorgon. Vi eller jag kommer bort en runda på fm och lämnar en liten present till Ozzy... Krille jobbar ju. Puss puss Big hug with lots of love...

2009-12-04 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0