Genomsvett

Andra omgången av skottning avklarad nu..Micke är på bio med Jesper o Lelle så han kunde bara vara med på första.Tung snö som bara den nu när mätaren visar plusgrader.Men man bränner ju lite fett iaf,får ju se det positivt.har varit på gymet idag med så det blev iaf två dagar denna veckan.Känner mig riktigt ur form just nu men får skylla mig själv som har haft ett lite för långt uppehåll.Skönt att vara igång igen och det brukar inte ta toklång tid innan man ser resultat.Nähäpp om man skulle ta o läsa lite i den roliga boken "skolans demokarti o värdegrund".Just det ja, jag klarade tentan så nu kan man lägga det bakom sig.Imorgon ska jag iväg o visa en fotograf från vilka vinklar han skulle ta kort på Jennies hus, sen ska jag ner på stan och inhandla den sista julklappen.Till Micke.Vi sa att vi skulle köpa nåt litet till varandra i år.Vi brukar bara köpa nåt gemensamt annars men i år när det är lite knackigt med pengar eftersom jag pluggar så väntar vi med att inhandla några större prylar.Kanske ska föreslå att vi köper en tavla att ha över soffan istället?Hmm..Får fundera på det.Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Agneta

GRATTIS TILL ATT DU KLARADE TENTAN !!!!

Mer förslag till Ozzy kommer här; nosa på rätt finger - tummen, pekfingret,....,

Viska,plocka mynt fr. golvet, kurragömma ute /inne, sitta på din rygg o göra olika "konster ", hoppa upp i din famn på komando, lära sig namn på olika saker; lägg ex. boll , mugg , nyckel o lär honom att ta rätt saker ,ge dej puss på näsan , gå mellan dina ben bakåt , fram o åt sidorna , lära Ozzy räkna 1+1 = 2 svara med skall, gå på väsida fot / hö.sida fot , sova , hämta "täcke " o dra det på sig, "packa " resväska ...

Lycka till du kommer säkert på mer!

2009-12-22 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0