Julen är över.

Skönt..Idag har vi plockat lite här hemma,jag har gått igenom lite papper och satt in i pärmar och Micke har städat.Sen har vi satt ner lite grejer i källaren så nu känns gästrummet lite större.Vi hälsade på pappa en stund och lämnade två hyllor som vi ska sätta upp imorgon.Ozzy med sin och vår vanliga tur,lekte med en hundkompis idag och fick sig då en reva,mitt på snoppen vid kisshålet!Nu hoppas vi på att det inte ska bli infekterat,men han är svullen.Som tur iaf är, så kan han kissa utan problem.Aja nog om min hunds snopp..Hoppas att ni alla har haft en bra jul.Lägger ut lite bilder senare.Tack familjen för kanonbra julklappar.!Nu ska jag lägga mig i soffan.Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0