Fredag.

Snart ska Ari o jag iväg o träna på Nautilus, känns som att det var ett tag sen jag tränade..Så jäkla svårt att komma igång men nu borde man ju verkligen ta tag i det medan man har tid.Sommaren är snart här, och det vore ju inte fel med lite plattare mage och en rumpa som faktiskt sitter där den ska o inte i knävecken=) Micke är så duktig o håller igång så det vore ju taskigt mot honom att skämma ut honom när han är vältränad o så kommer jag, hans potatis till flickvän..Ozzy o jag var ute o gick i morse, det var -7 grader..Ozzy hade sin nya röda fleeceoverall, den är kanonbra för den är vattenavstötande trots att den är så tunn o lätt eller vad man ska säga.Han är inte riktigt van vid den än så jag har den bara på korta stunder så han inte ska bli störd, men han är iaf varm när man har tagit av den, så den är bra.Nu står han här o gnäller bredvid, undrar hur jag kommer ha det när jag börjar plugga?Lär få gå till biblioteket för att få lugn o ro=) Hoppas bara att jag kommer in, vill så gärna.!Synd att det dröjer så länge innan man får svar.Magen hinner ju vända sig ut och in flera gånger.Nähä nu får jag väl packa ihop mina träningskläder så jag är klar när Ari ringer.Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Säg bara till om du har lust att träna någon förmiddag... Brukar vara där själv på morgonen med alla tanter och gubbar haha!! Sådär kul ;) Ha det bra! Kramar

2009-02-23 @ 11:30:26
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: agneta

Hejsan !

Det är INGET fel på dej - du ser bara för bra ut.

Njut du av livet. Må så gott - önskar dej lycka till med dit nya liv som studerande.

Kram fr. Agneta

2009-02-23 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0