Imorgon drar vi.

Har hållt på att packa nu ikväll och det är riktigt svårt den här gången.Dels så vet vi inte riktigt hur varmt det är i Egypten nu, många som har varit där den här tiden på året säger att det är ganska kallt om kvällarna.Innan har vi bara behövt ha med sommarkläder men nu måste vi ha med oss en del varmt med, men hur varmt?Det är ju lite skillnad på en vinterjacka och en kofta..?Sen bestämde vi allihopa att varje par bara får ha med sig en stor resväska att dela på för att få plats i bilen, men även om Micke o jag har hunnit bli ganska duktiga på att packa så är det ehuum trångt och tungt.
Ozzy och jag var på Kvarnbacken idag och hälsade på mina gubbar och tanter.De blev så glada så=) Efter det så träffade vi en tjej med sin hundflicka som jag tror hette Milla?Vi släppte ihop dem i deras trädgård och Ozzy sprang som en galning med svansen mot marken för att han ska springa fortare hehe..Hon tyckte att han var lite läskig i början men sen var det full fart på dem.Så roligt med hundkompisar, tack för lekstunden=) Ozzy var lite busig när vi kom hem och försökte norpa åt sig en pepparkaka( okej han lyckades ta en ur burken men jag hann ta den innan han åt upp den), säg inget till Micke hehe..


Kommentarer
Postat av: mia

Lycka till på resan... o ha det så skönt:D



kram kram

2009-02-04 @ 08:14:56
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0