Onsdag.

Känns som att det var hundra år sen jag skrev nåt här..Har haft fullt upp, kan inte sitta still, är så rastlös..Men det går väl över..Vi har syrrans mops Pumba här på besök, tiken där hemma löper så han är galen.Han behövde semester så han bor hos oss.Går jättebra förutom att han snarkar som en oxe så Micke har sovit dåligt.Jag tänker bort det efter en stund, inatt har han iaf legat vid Mickes sida hela natten.Igår natt snurrade han runt så då sov jag illa jag med.Jag,Ari,Amir o hundarna var ute o gick 2,5 timme igår.Så det var inte konstigt att de var trötta..Ari ville ut o gå vid 8 idag men ingen Ari är vaken än..Så snart vandrar jag ut själv med hundarna..De har ätit så de är nog snart dags för utgifter=) De turas om att sitta i mitt knä här vid datorn, just nu är det Pumbas tur o Ozzy står o gråter på golvet hehe..Han skulle lätt ta hem priset som årets mammagris om det fanns en sån tävling.Nähä nu ska vi ut o gå.Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0