Bakar

Idag har jag bakat sockerkaka(med lite banan i), och syltkakor.Alla bullar jag bakade för någon vecka sen är slut, och jag som är sånt kak och godismonster måste ha nåt sött hemma=) Det är världens tråkigaste väder ute, bara blåser o regnar..Var ute med Ozzy i morse men han vill inte gå när det är så här så man får släpa med honom..Nu har han tagit över min datorstol så jag får sitta lite på kanten, det var ju snällt av honom hehe..Micke är iväg o jobbar o kommer hem efter 14 nån gång.Hinner ju aldrig ses men han sparar inför Egyptenresan, tror han hade 36 timmar nu..Min förkylning är sådär, har fårr ont i öronen nu med och hör som en kratta för jag har lock i dem..Men det blir nog bättre snart hoppas jag.Måste komma igång med träningen med så jag får lite mer energi.Så svårt att pallra sig ner till Nautilus bara, men när man väl är där så går det hur bra som helst.Nån som vill bli min träningspartner? Nu ska jag gå o lägga mig i soffan med en kopp kaffe, kakor och lite greys anatomy, sund som man är=)

Just det ja, jag anmälde Ozzy till en tävling där man kan hamna på första sidan på en tidning.Gå in o rösta på
http://www.mypetbook.se/pets/bilderna/
Ozzy är mopsen som står i en pool o hoppar efter en badboll=)


Kommentarer
Postat av: Mia o Findus

Nu har vi röstat på Ozzy. Hoppas att han vinner.

2009-01-24 @ 19:57:50
Postat av: agneta

HEJSAN!!!

Ta det lugnt med träningen så länge du inte är ok.

Ska genast gå in o rösta på Ozzy - i mina ögon är han alltid BÄST !



Kram fr. Agneta

2009-01-24 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0