Lagar mat

Japp, som ni förstår av rubriken så står jag o lagar mat.Kokta potatisar o morötter, pannbiff och kantarellsås.Hoppas det blir gott=) Väntar på att potatisen ska bli klar så jag passar på att skriva lite här..Igår jobbade jag i en annan grupp än jag brukar men det gick bra så jag är nöjd med mig själv, visserligen så var inte alla hemma men iaf..Idag har jag vart nere på klubben med Ozzy, Agneta och Toy&Belle,Mia&Findus..Ozzy sprang som en galning som vanligt, har tränat mycket slalom med och man märker att han tycker att den är svår för hans lilla hjärna, mycket tänk men han fixar det=) Tyvärr är han inte så trött som jag hade hoppats men då kanske han sover medan jag är o jobbar sen.Ska jobba på en annan avdelning ikväll för att lära mig fler ställen så att jag får mer jobb.Just nu känns det som att jag inte gör mycket annat än jobbar men det kan ändras snabbt så jag får passa på..Känner mig väldigt kluven vad det gäller jobb och utbildning, nu har jag kommit in ganska bra i det jag gör nu så det känns inte helt omöjligt men samtidigt så vore det jätteroligt att börja läsa något, dels så att jag har en utbildning inför framtiden och så träffa lite nya människor på vägen.Men det är mycket som ska falla på plats innan jag tar nåt beslut..Nähä nu måste jag gå och fylla i papperen till polisen efetrsom min plånbok och mobil blev stulen för ett tag sen.Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJSAN!!!!!



Aj,aj, var det lilla mopslivet inte trött - ja då blir det mer träning för honom - vänta bara. Ozzy är bara för "rolig " - man blir bara så glad att vara med honom o dej.

Hoppas det gick bra på jobbet ikväll.

Kram fr. Agneta

2009-01-19 @ 20:20:42
Postat av: mia

hej.. oj vad duktig du är med maten.. låter mums :D



trist med tjuven som tog din plånka:/

pepan här tar kål på oss..full rulle å dragkamp!!.



jag förstår dig om dina tankar på jobb å utbildning .. men du är så UNG!! du hinner massa:)

livserfarnhet på jobb är ju bra å ha..:)

hoppas du trivs på jobbet..

jag har handlat lite trikåtyg i dag.. det var rea.. har sytt trosor..:D ja dom blev jätte söta... fast man ser ut som en barbamamma..:)

ha det gott

2009-01-20 @ 00:41:12
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0