Söndag 25/1

Idag jobbar jag delad tur, det var därför jag inte var nere på brukshundklubben idag ifall någon saknade oss=) de ringde från jobbet igår eftermiddag o frågade om jag kunde tänka mig att ta morgonpasset också så jag gjorde det.Poolen ringde i morse igen till jobbet  frågade mig om jag ville vara ledig ikväll men jag tänkte att jag kör på.får sova imorgn för då är jag ledig..Nu sitter jag o väntar på att älsklingen ska komma hem med lille Ozzy, de har vart på långpromenad för att jag skulle få sova men jag kunde inte somna trots att jag bara har sovit två timmar i natt.Men men, sånt e livet, tur att det finns kaffe( och kakor hehe).Micke hade visst ätit 4 st i morse så han verkade gilla dem.Han gjorde en sån fin middag till mig igår, först toast skagen till förätt och efter det kyckling enchiladas.Kanongott=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ IGEN!!!

Klart vi saknade dej o Ozzy idag !

T.o.m. Peter har varit "inne "på Mypetbooks hemsida o röstat på Ozzy -" klart bäst "

Kram fr. Agneta

2009-01-25 @ 20:47:11
Postat av: Adam

Kan micke laga mat?:S =P

2009-01-26 @ 09:34:32
Postat av: Toy o Belle

HEJA OZZY - Nu har du en 10:e plats idag !!

Fler måste väl rösta på dej du som är så söt !

vov vov fr. Toy o Belle

2009-01-26 @ 21:21:45
Postat av: mia

oj:) det tar sig..heja ozzyy han är bäst!! å finast med sin badboll!!

allt gott..

kram:)

2009-01-26 @ 22:56:43
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0