Uff

Idag ser jag ut som Rudolf med röda mulen plus att jag har fått en så vacker finne precis på läppen så jag är helt svullen..så idag skrämmer jag folk hehe..De ringde från jobbet 6.30 idag o frågade om jag ville jobba men jag fick säga nej, dels så har jag jobbat 5 dagar i sträck nu och så vill jag inte smitta hela Kvarnbacken.Har vart uppe i natt o druckit honugsvatten för min hals skaver så in i nordens..Men men, dt går väl över..Är rätt slut fortfarande efter förra omgången förkylning o magsjuka.Var iaf iväg med Jenny på Liljas för att hon skulle få ett fel fixat på hennes bil så jag fick följa med som stöd eftersom vi kom fram till att hon saknar social kompetens=) Nu har jag suttit o kollat efter gardiner på nätet, vill ha en hissgardin i köket men hittar ingen som jag vill ha..Behöver ha gardiner in till datarummet med, men har inte bestämt mig för i vilka färger rummet ska gå..Svårt..Skulle behöva åka o inhandla lite nya saker med som fåtölj, golvlampa mm men det får bli när både Micke o jag är lediga..Nästa vecka har jag bara en tur på jobbet, fick en nu på söndag med men det verkar bli mindre nu framöver.Jobbigt att vara timanställd.Man kan inte planera helt mycket och alltid går man o tänker att de kanske ringer så jag känner mig aldrig ledig..Men man vänjer sig väl..Nu ska jag gå o lägga mig i soffan o kolla på en film, sa till Jenny att jag inte har nån DVDspelare men kom ju på att den svarta stora pelaren faktiskt är en DVD..Fullständigt senil=) Hej så länge


Kommentarer
Postat av: mia

hej hej..

du är nog världns snällaste lilla emma..:)

så gulligt att du hälsade ill min mamma.. fast det inte funkade,.men nu läser ju hon hos mig.så hon ser vad du skrev..

för visst är det deppigt att fylla 75 år.. å skaffat sig blogg.. å ingen enda skriver.. så tack tack:)

allt gott.. sent här nu.måste läggdax.. hej hej

2009-01-24 @ 01:20:30
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0