kalmar om en stund.

Tänkte att vi skulle ta en tripp och kolla in rean.Micke har kommit igång med shoppandet nu så man får passa på.Han hatar ju att shoppa kläder.Jag funderar på att införskaffa mig sims 3 så jag har nåt att göra när jag har tröttnat på att städa,laga mat o allt annat som måste göras hehe..Vi ska väl ta en lunch någonstans i Kalmar med, jag hoppas på kinamat av nåt slag.Jennie o krille skulle nog följa med också tror jag.jag sitter o väntar på att Micke ska bli klar sen drar vi..Ozzy ligger o sover i sin korg nu efter promenaden.Han tycker nog att vädret är rätt tråkigt för han är lite småseg hela tiden.Men det gör inget eftersom vi är likadana allihopa här hemma hehe.Nähäpp nu tror jag att gubben är klar.!Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0