Måndag.

Helgen har gått så fort trots att vi inte har gjort så mycket.Skönt att få sova på morgonen iaf istället för att gå upp kl 3.40.Idag har jag vart o hämtat min tvätt hos syrran, fick låna hennes maskin för den här i källaren var full av ludd.Tack granne..Ska bli skönt med maskin i lägenheten sen när vi flyttar.Tror att vi kommer trivas bra med trädgård och lite större.Fast vi fyller ju inte upp den vi har idag men vi har tänkt köpa lite nya möbler sen när vi är lite inbodda.Den lägenheten är ju avsevärt mycket fräschare så då har man mer lust att köpa nya saker och pyssla lite.En ny soffa och ett vitrinskåp står högst upp på önskelistan=) Jag har varit på gymet med för första gången sen förkylningen bröt ut för en vecka sen men jag tyckte det gick ganska bra ändå.Inget tappat så det känns okej.Nu blir det till att äta lite mat, på menyn idag är det pommes,hamburgare, beasås och egengjord coleslaw.Måste vara enkelt när man jobbar hehe..Ska förbi pappa en sväng sen när jag ändå är ute med Ozzy.Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0