Redan torsdag.

Kan inte förstå hur tiden bara kan springa iväg så..Just nu håller jag på att tvätta och städa lite här hemma.Vi ska vara hundvakter till syrrans tre hundar i helgen så jag tänkte att det var bäst att få lite gjort här hemma så det är rent när man kommer hem.Skulle behöva torka ur skåp och putsa fönster med men så ska vi ju snart flytta och då känns det som att det inte är någon ide att göra det förrän det är dags..Igår var Carolina och jag på Öland, hade tänkt sola eftersom det var så fint igår.Vi kom dock iväg lite för sent som vanligt när vi två ska göra nåt haha så det blev inte mer än 1 timme på stranden sen gick solen i moln.Brände mig ändå men det var på annat vis, och helt och hållet Carolinas fel haha..Efter det begav vi oss till Köpstaden en runda för att kolla lite kläder o annat.Köpte en fin skål till pappa och en liten present till Micke, och så slingfärg till mig.Var nog det enda.Så det var ganska duktigt=)
Nähäpp städning var det.!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen hej :) det var ju inte igår ^^, Jo, allt är bra med mig hur är det med dig? Ja, visst är det fint namn men har inte valt det själv.. Kram

2009-07-30 @ 17:50:57
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Emma

ojdå, på hur många kvadrat bor ni? Våran hund är blandning mellan rottweiler och berner sennen :)

2009-07-31 @ 16:25:00
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Emma

Okej, då funkar det :) Ja, det gör vi. Jag vill ha något litet hus som man kan hyra helst runt nybro ska det ligga, helst lite mot Orrefors hållet :)

2009-07-31 @ 23:01:23
URL: http://emsipemsi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hallojs där...)

du har har full fart alafall:) hinner med massor ju..

tack för dina tips..

jag har duchat lulu i special shampoo.. å strött på potatismjöl. det var lite bättre med klådan några timmar

men nu är det lika illa igen.. känns så attans hopplöst. hon river hål på sig runt hela huvudet å kring nacken som värst..

ush.. man vet inte vad man ska hitta på??

kram

2009-08-02 @ 15:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0