Revsudden.

Idag åkte jag o Micke till Revsudden för att umgås med Fredrik o hans familj.Tyvärr så jobbade Linda men vi får hoppas att vi ses snart igen.Så roligt att träffa er.!O vilken drömstuga dom har med, med högt i tak och fönster både uppe o nere på gaveln.Egen strandtomt med brygga,båt o jetski.Bra jobbat=)
Igår var Charlotta och Carolina hos mig så vi satt o drack vin och tequila rose hela kvällen, massa prat om allt mellan himmel o jord hanns med också hehe..
Jag kollade mig mail härom kvällen, det var ett tag sen sist jag gjorde det.Hade fått mail från högskoleverket där det stod att första intagningen var klar så jag skulle gå in på studera.nu.Så det gjorde jag och vad förvånad jag blev, jag har kommit in!På mitt första val, som var förskolelärarprogrammet.Vet inte riktigt än hur jag ska göra.4 år känns som en väldigt lång tid men jag är ju bara 23år.Har ju hela livet på mig att göra allt jag vill göra.Alltid bra med en utbildning men sen är ju frågan om det verkligen är detta jag vill.Jag har så mycket tankar i huvudet nu så det är helt galet.Försöker få lite rätsida genom att prata med folk om för och nackdelar.Kom gärna med råd ni med, någon som har gått den utbildningen, eller någon annan och har tankar om det.Bara skriv.=)

Kommentarer
Postat av: mia i diö

hallojs.:)

grattis!! du kom in....så klart du ska gå!!

det e inte fel med att plugga till en arbete..alafall.å det e ju en merit..

du kan ju alltid gå vidare om du vill det sedan..

klart du ska satsa!

jätte gulligt tänk..om att hjälpa till.:D

snällt som tusan..

det ordnar sig.. hoppas vi ses snart..

ev-- åker vi förbi.. Om..vi åker till skördefesten på öland i år..

då får du baka :) så kikar vi inom ert:)

kramizar

2009-07-17 @ 00:40:05
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0