Söndag.

Idag har det varit en total glassätar/filmdag.Inget vettigt har gjorts, eller förresten slängde in en tvätt men thats it.Skönt med såna dagar med ibland..Pratade ju om Ben&Jerrys glass igår och vi har käkat upp två paket till idag, riktigt  beroendeframkallande.Fattar inte att man blir sugen på sånt så fort man inte har tränat på ett tag, har ju haft en veckas uppehåll nu när jag är sjuk.Men imorgon börjas det igen och glassen får väl ligga kvar i affären även fast den skriker efter mig..Har egentligen inget vettigt att skriva idag med tanke på hur min dag har sett ut haha men en hälsning till min älskade sambo hinns med: älskling, kan du vara gullig och ringa kundsupport så vi kan få datorn lagad så jag slipper sitta här med denna snigeldatorn och bli tokig samtidigt som jag blir ännu mer tokig av att inte kunna lägga in bilder?Thanks, love you honey.

Kommentarer
Postat av: Mervi

Varsågod! :)

2009-07-05 @ 21:37:38
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Micke

Jasså det var därför du ville att jag skulle läsa bloggen igår...:) jag ringer nu...

2009-07-06 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0