Bakis.

Japp idag har Emma varit bakis för första gången på väääldigt länge.Men det var en rätt hyfsad kväll ute tyckte jag så det kunde väl vara värt lite skallvärk o darr=) Jag var inte värst iaf eftersom jag i morse fick en samtal av en förvirrad herr Fransson som undrade vad som hände igår.Haha skönt att veta att jag inte är i riskzonen för demens och blackouts i jämförelse med andra.Vid 6 nångång i morse så kom Ari med lille Simon o sen Kristoffer.De skulle kolla på formel1 med Micke så han hade lagat frukost med.Luktade gott från köket så jag vaggade ut en runda för att jag var rädd att jag inte skulle få nån frukost.Vilket matvrak man är alltså.Försökte vila lite i soffan med det var inte lätt med en pigg 3åring som vrålade i örat på mig: Nanar du?Du får inte nana!!Nehe nu kom Bananas så vi ska dricka lite kaffe.Hon var gullig o lyfte upp Ozzy mot mig så han slickade mig i örat.Fräscht.

Kommentarer
Postat av: Ari

Haha... visst e han underbar ;)... ja snart e d söndagmorgon å då e vi där igen;)

2009-03-29 @ 01:47:11
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha! Underbara barn =P

2009-03-29 @ 14:37:33
URL: http://surrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0