spår

Idag har syrran, jag o hundarna varit i Svartbäcksmåla o lagt spår.Ozzy tog det snabbt o han var jätteduktig.Han blev helt galen när han hittade klöven, har några bilder på mobilen men jag hittar inte bluetoothen i vår dator så Micke får fixa det när vi kommer hem.Vad teknisk man är alltså.!Nu håller jag på med mina arbetgivarintyg hit o dit, måste skicka in dem till studiedatabasen så det finns med.Jag är så sugen på att plugga nu så jag skulle bli tokledsen om jag inte kan göra det i höst.Men men, man får ta det som det kommer.Jag tycker att livet går så sakta framåt( gammal blir man ju men det händer inte så mycket under tiden) men å andra sidan så har man ju inte så mycket att se fram emot resten av livet sen när man har gjort allt man har tänkt.Får försöka tänka så=)

Kommentarer
Postat av: agneta

Hejsan !

Vad du är klok Emma - det är bra att spar lite av upplevelserna tills man blir lite äldre - man behöver inte göra allt innan man fyllt 25. Jag lovar att du hinner både jobba o plugga o mycket mer.



Tänk bara vad Ozzy har lärt dej mkt om " hund " o han har inte fyllt 2 år.

Kram fr. svärmor

2009-03-12 @ 22:12:58
Postat av: mia i diö

god morgon.

ja han är jätte duktig ozzy:)

och du åxo förståss..

pepan här är så full av energi så..jag vet inte vad man ska hitta på för att hon ska bli nöjd..

hennes favvoleksak är åxo möss från ikea..

kram kram..

2009-03-13 @ 08:57:11
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Ivana

hej gums.. det var så att jag fick åka tillbaka till gbg redan i morse pga av tråkiga händelser.. men jag ska hemåt om typ 2 veckor.. vi kanske kan ses då:) puss & kram

2009-03-13 @ 20:21:00
URL: http://ivanab.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 @ 04:21:19
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0