Onsdagsfika.

Idag har onsdagsfikan varit här hemma, kul att göra nåt när det är så här regnigt o trist ute.Har pratat med a-kassan med o man blir ju tokig.Orkar inte ens skriva här vad dom sa men hoppas på att det ska rassla in lite pengar här snart iaf.Kan vara på tiden eftersom man inte har jobbat sen i februari.Trött man blir på dem alltså.Ska åka bort till Bräntorp med Ted sen o lämna lite papper som ska in dit, och Ted skulle hämta sin pokal haha..Fick ju hem papper om Ozzys MHtest med, han kom inte ens med, utan står som 2:a reserv men det fick jag inte veta förrän papperen kom hem så det är ju redan inbetalat o klart.Jag skrev ju ett mail och frågade om det gick bra att betala över internet och det var inga problem skrev han, bara betala in och skicka in dina och hundens uppgifter här på mailen..Får väl ringa imorgon o se om någon har hoppat av för jag tänker inte sitta o vänta hemma på fredagen för att se om dom ringer.Nehepp nu ska jag nog gå o äta.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0