Ozzy på 1:a plats!

Det var avslutning på agilitykursen steg 1 igår och då hade dom ordnat en liten tävling där man skulle springa en raksträcka, jag tror det var 10 hopphinder sen var det en rundbana med tunnlar och hopphinder.Ozzy vann rundbanan och kom 2:a på raksträckan.Är så himla stolt över honom.Han är otroligt snabb och smidig, o så är han en mops.!Min mops.!Vi fick en lapp med hans tider och godis och snacks till lilleman.Lappen får nog ramas in tror jag hehe..Eller göra ett litet diplom till honom kanske?Jag vet att jag är lite fjantig men jag är tokglad=)
Ja just det ja, jag ska börja jobba på måndag, har fått jobb i 2 månader så jag ska ner på AF i eftermiddag o säga det.Ikväll blir det kalas på däckcity.Skoj skoj.!


Kommentarer
Postat av: Agneta

HEJ !!!!

Ni var duktiga BÅDA TVÅ !!!!

Klart du ska vara stolt över Ozzy - han är DUKTIG - tänk att dom små hundarna var snabbare än dom stor.

GRATTIS TILL ER BÅDA.

2009-05-15 @ 21:01:35
Postat av: Jennie o Krille...

Hej hopp!! Grattis grattis till er båda:) Ni är jätte duktiga! Tack så jätte mycket för igår... riktigt trevligt! Ha en bra dag och fortsätt att vara tokglad, härligt med glada och lyckliga människor:) Puss puss till dig Micke och Ozzy från oss i Madesjö...:)

2009-05-16 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0