ozzy the bad pug.

Våran lille pojk här hemma har blivit en liten terrorist.Så fort katten(jag) är borta så dansar råttan(ozzy) på borden.Det började när vi kom hem från Egypten och hade en Toblerone vit liggandes på bordet i vardagsrummet.När vi kom hem en dag så hade allas vår lilla ängel varit uppe på bordet o nallat den så över hela golvet låg det papper och aluminiumfolie och självklart var tobleronen väck.!Sen detta som var i februari finns det en lång lista på vad den lille råttan har gjort.Här är lite kort, det senaste från idag när jag kom hem då jag hittade hela sockerpaketet liggandes på golvet, förhoppningsvis så åt han inte många men hela hans vattenskål var tom så en o annan blev det nog.En rejäl tandborstning behövs alltså.De andra två korten är från vardagsrumsbordet, undrar vems små tassar det kan vara?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJSAN !!!!!

Saknade Ozzy o dej idag - många frågade var det lilla odjuret var så jag berättade om " sockret "!

Hoppas ni får en lugn natt o att det mesta kommit upp.

Kram fr. svärmor

2009-05-07 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0