Redan söndag?

Vad helgerna går fort, helt sjukt..I fredags var jag på marknad med Ari o Simon sen var Micke o jag och kollade på BurnOut tävlingen hos Krille på Däckcity.Det var grymt mycket folk och alla verkade ha skitkul.Så skoj att det blev så lyckat för dom hade inte ens annonserat ut det och ändå var det så mycket folk.Tur att det är min systers man och hon som äger Däckcity så man kunde stå inne på stället annars hade nog inte lilla jag sett något för alla som stod framför hehe..Igår jobbade Micke o jag var nere på brukshundsklubben och kollade på agilitytävlingen och sen var vi bara hemma och grillade på kvällen, skulle egentligen vart med Jesper o Ann-Sofie men Jesper kom hem så sent från jobbet så vi får ta det en annan gång.Idag har det varit en riktig muppdag, jag är så rastlös och så är jag hungrig som en gnu så jag går o äter hela tiden, inte bra.!Annars har det inte hänt så mycket , var ute med Agneta o Peters hundar mitt på dagen eftersom de är på konfirmation och så har Micke o Ari kollat på formel 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0