Klart.

Nu har jag haft redovisning, det kändes som att jag pratade mycket men sen om det var om rätt saker det är en annan femma..Men men, nu är den delen klar, nu ska den enskilda skriftliga delen bedömas, gruppens ska bedömas och det är dags att sätta igång med nästa moment nästa vecka..Imorgon ska jag vara på förskolan och ha observation, kul att vara tillbaka men synd att det denna gången inte handlar om att umgås med barnen utan bara studera lärandet..Helgen blir lugn med mycket mopsgos och roliga påhitt.Väntar på svar från min uppfödare,hoppas på att det går att låna ozzys syster denna helgen.Annars får vi ta det en annan gång=) Idag ska Ozzy träffa svärmors nytillskott Rico, hoppas att de fungerar bra..Ozzy älskar ju allt o alla men ibland gör han det lite för mycket hihi..Nu sitter jag o väntar på att Jossan&Tessan ska bli klara med sin redovisning sen bär det hemåt.Hej på er.


Kommentarer
Postat av: mia i diö

hallojs:) JA så klart---!! det går jätte bra!! ni är så snälla!! jösses vad roligt:D

kraam

2009-11-05 @ 15:22:15
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0