dags för fredagsmyyyys

Åh trodde aldrig att det skulle bli fredag, shit vilken vecka det har varit..Skönt att den är över, eller skolveckan är iaf över..Vi är bjudna på Haloweenfest men eftersom Ozzy har dumstruten så sa vi att vi tar en lugn helg, ikväll blir det idol och imorgon middag med vänner.Härligt!Jag ska snart pallra mig ut med Ozzy,han höll igång ordentligt här en stund med sin Dorisfisk men nu snarkar han gott i mitt knä..Lilla kotten, så söt=) Just det, får inte glömma att säga STORT GRATTIS till Malin&Johan som fick en liten flicka igår.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster...

Ha ha så himla söt han är...lille Ozzy. Nu har jag kommit hem från djursjukhuset, Budha skötte sig riktigt bra:) Han bydde sig inte så mycket. Han låg på rygg i väntrummet,galenpanna;) Det såg bra ut på röntgenplåtarna men vi får riktigt svar från Svenska kennelkubben om några dagar. Lille Nibbles skrek när han fick sin spruta:( lillkott, det var lite synd om honom...men det gick över när han fick godis:) Vi hörs ikväll... Puss puss

2009-10-30 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0