Dambesök

Idag har vi suttit tjejgänget som samåker, och läst igenom varandras arbeten.Känns skönt att ha fått det genomläst och så få lite tips av varandra innan man skickar in det..O så är det aldrig fel med lite fika o allmänt snack=) tack för besöket tjejer!Pappa skulle kika in en stund o kolla på vitrinskåpet o glasen så det får bli lite fika till sen hundpromenad.Micke skulle träna efter jobbet så maten hinner jag laga under tiden han gör det.Får sätta mig ikväll o finjustera det sista i arbetet.Känner att jag behöver ha det klart så jag kan lägga det bakom mig, har tagit ganska mycket tid.Det ska bli skitkul nu när vi ska börja läsa psykologi för det är så intressesant, hoppas att uppgifterna känns lite lättare då.Ska försöka hinna träna imorgon efter skolan så att jag får lite ny energi.Kanske ska unna mig en stund i bastun med hårinpackning?=) Igår testade jag hårmasken från Make up Store, kändes ganska sträv i konsistensen,förmodligen för att det är just en mask men ändå hehe.Dock känns håret faktiskt slätare idag.Testade ansiktsmasken från samma märke och den luktade mint och kändes riktigt uppfriskande.jag försöker att göra hårinpacning och lägga ansiktsmask en gång i veckan men ibland blir det en del slarv,vilket är synd eftersom det gör stor skillnad.Att peela ansiktet är också något som behövs,speciellt nu under vinterhalvåret då huden lätt blir fnasig.Hyn får en helt annan lyster=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0