Fredag.

Idag är jag hemma från skolan för att jag har självstudier,ska snart ta tag i dem men vi ska få besök av Jennie& hennes lilla valp som kallas för Dotten.Jennie försöker febrilt komma på ett namn till honom men det går sådär.Så han heter nog Dotten.Var jag som började kalla honom det när han var liten för han hade en vit fläck på bröstkorgen men pricken lät sådär så det fick bli en engelsk version=) Ozzy har lite ont i tassen idag o haltar så smått men han äter smärtstillande så det går ganska bra.Han sprang när vi var o gick vid Svartegöl i morse.Tyckte att han behövde ha lite annat att lukta på nu när han har ont.Vi träffade ett helt gäng hundkompisar så Ozzy var så nöjd så nöjd.Efter det var vi uppe hos Ozzys morfar,min pappa, o tog en kaffe o Ozzy tiggde till sig en bit muffins.Aptiten är det som sagt inget fel på.Nu ligger han o sover i min famn..Jag ska åka ut o handla en sko till honom som han kan ha på sig utomhus,han har fått ha en påse innan men det är så bökigt o så går dom sönder..Ska köpa mig en golvmopp med för min är puts väck,fattar inte vart den är.!
Nu ska jag dra igång kaffebryggaren tills Jennie kommer.Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0