Lättirriterad.

Det är vad jag är idag..Tänker på allt som stör mig, och har stört mig den senaste tiden haha. Men vissa dagar är väl bara såna..Känner mig stressad över skolan och bristen på motivation och tid att plugga. Ozzy är omkring mig hela tiden och gnäller så fort jag ska sitta ner en stund.Måste få vara ifred!O så allt här hemma,städa,tvätta och laga mat nästan varje dag eftersom jag oftast är hemma först.Känner mig inte hemma här än heller eftersom det inte är iordning,känns bara rörigt och opersonligt..Aja nu har jag gnällt klart, ska försöka plugga en stund nu för Ozzy sover..Hoppas de här 3,5 åren går fort.!Jag vill jobba.


Kommentarer
Postat av: Erica

Förstår att det kan kännas tungt ibland, men det är så kort tid av hela ditt liv, och det blir ju säkert bra i slutändan :) Du får tänka framåt!



Jo, hade jag kunnat vara hemmafru och leva gott på det så tack gärna för mig :D Hade kunnat ha ett halvtidsjobb eller nåt, det hade varit lagom, men en fet heltidslön :P

2009-10-06 @ 18:10:33
URL: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0