Måndag o självstudier.

Både jag och Micke är hemma idag, skönt..Har en del att läsa men sen ska det fikas med Fredde o kidsen,Linda är på Ullared så henne får vi träffa en annan dag. Micke tittar på heroes och jag väntar otåligt på att det ska vara slut för jag är hungrig som alltid på morgonen.Finns de nåt bättre än frukost.?=) Igår var vi ho sMickes föräldrar och åt kroppkakor, jag är inget stort fan av kroppkakor men jag äter en för laget när jag är där..Det är en mysig tradition iaf, att komma dit på kroppkakemiddag. Ozzys tass är ganska okej men det kliar nog lite för han slickar på den ganska mycket..Stackarn..Åh ta slut heroes,jag vill ha maaaaat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0