sista dagen.

Idag var sista dagen på praktiken:( Kommer sakna de små, helt underbara..Längtar tills nästa gång det är praktik o ännu mer tills jag får ut o jobba på riktigt..Idag har pälskling vart gullig,han hade köpt en lampa till mig som jag har pratat om ett tag.Den låg hemma på köksbordet när jag kom hem,vad glad jag blev,tack baby för att du är bäst i världen.!Han har även vart o hämtat hem vår nya tvbänk som vi tittade ut igår,vitrinskåpet kommer inte förrän om 3 veckor så det får vara lite kartonger i vardagsrummet så länge..Det råkade ju också bli så att Micke kopplade i fel sladd i tvboxen så det sa pang o luktade bränt så nu har vi ingen digitaltv på 1,5 vecka.Får ägna oss lite mer åt varandra istället;) Jag har hunnit putsa fönster idag med, ska sätta upp plastfilmen imorgon tänkte jag,ska bara kolla med Micke om han vill ha den så hög,själv tycker jag att man kan kapa den en bit så den inte täcker såå mycket av fönstret.Vill ju se ut lite med..Nu ska jag gå o ta en dusch,har haft Jenny på besök o vi upptäckte att någon unge har dreglat i mitt hår..Mys..=) Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0