Trött o sur.

Idag har det varit en pissdag, dels så var det hemtenta som stressade mig.Men jag tror det gick bra iaf.sen har jag hållt på med tusen papper om swedwoodpengar, kurslitteratur, försäkringspapper till Ozzy m.m. Satt i telefonkö också med Agria i 25 min och då hade jag plats 1 hela tiden,hur sjutton kan det ta sån tid?Sen när jag kom fram så var klockan 17.05 och hon i luren sa att de jag skulle prata med slutar kl 17.00.Så jag skällde lite på henne för den långa väntetiden!Så nu måste jag ringa imorgon igen,tredje dagen jag ringer..Har försökt få tag på Ljungby djurklinik med eftersom Ozzy ska opereras där nästa torsdag men det går inte att komma fram dit utan det kopplas till Växjö hela tiden för att det är för lång kö..Sen så ser det för jäkligt ut här hemma, wellpappen som vitrinskåpet tar upp hela gästrummet och den gamla tvbänken står kvar i vardagsrummet precis som två lådor som ska ner i källaren.O jag måste börja skriva på min uppsats som ska vara klar på tisdag för i helgen ska vi vara hundvakter åt syrrans hundar för de ska hämta hem den nya valpen..Så det är lite mycket nu,..Känner mig rejält stressad,trött och irriterad.Nu har jag gnällt klart,det kändes bra.Tack för att ni lyssnar=)


Kommentarer
Postat av: mia

allåjs.. men huff vad jobbigt.. å mycket störande grejer runt omkring..:/

jag vet det är inte lätt.. men försök strunta i det som inte är viktigast.. fokusera på vad som måstes göras.. typ tentan..

låt var sak ta sin tid .i lugn o ro!!

strunt i papper å skräp..runt om just nu..

ja telefonkö.. är bara så kasst!! så unket dåligt!!

men måste du ringa till agria??.. tar inte djursjukhuset hand om detta?? direktreglering elle vad dom kallar det?

jag har aldrigt behövt ringa om försäkringen.. men iofs.. jag har if..

kram kram



2009-10-14 @ 22:40:12
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0